Easybell

THE RESULTS

Een toename van de productconfiguratie met 90% begint met een opnieuw ontworpen landingspagina.
Lage kosten per lead via de meest efficiënte Meta-campagne.
54,8% opt-in-percentage op leadformulieren, wat het potentieel voor e-mailmarketing vergroot.
OVERVIEW

We hebben onze datagestuurde raamwerk voor groeimotoren om nieuwe acquisitiestrategieën te verkennen, te testen en op te schalen. Het doel was om de efficiëntie van de verkooptrechter te verbeteren door het aantal productconfiguraties te verhogen, zonder het doel te overschrijden kosten per lead (CPL). Onze inspanningen combineerden snelle experimenten op Meta, Google, LinkedIn en Bing met CRO-tactieken zoals A/B-testen en optimalisatie van landingspagina's.

CHALLENGE

Easybell heeft veel organisch zoekverkeer en mist historische prestatiegegevens voor de meeste betaalde kanalen.

SOLUTION

We hebben meerdere experimenten uitgevoerd om hypothesen te valideren en de meest schaalbare en kosteneffectieve acquisitietactieken te ontdekken

Achievement Summary

Door gerichte experimenten en optimalisatie hebben we met succes de conversies van productconfiguraties verhoogd, waardoor de prestaties bijna zijn verdubbeld. We hebben ook een sterke basis gelegd voor toekomstige groei, waaronder het opzetten van always-on campagnes, de implementatie van retargeting-tactieken en continue UX-verbeteringen om marketingefficiëntie op lange termijn te ondersteunen.

HIGHLIGHTS

Download our Easybell guide to success

Thank you! Your submission has been received! The case will soon be arriving in your mailbox. In the meantime you can already read the case using following button
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ready to grow like

Easybell

?

TALK TO US